söndag 22 april 2012

Förändring?

Håller på att testar lite med utseendet på bloggen... Få se vad jag tycker om det...

Kände att det var dags för lite förändring, så varför inte ändra drastiskt?

Den här helgen har verkligen varit urtråkig! Förutom esternas projekt som verkligen var jättekul att se. Duktiga elever vi har på skolan! =) Men annars har jag bara suttit inne och inte tagit mig för nånting! Jag måste verkligen skärpa mig! Tog tag i dammsugningen idag iaf. Annars hade jag blivit vansinnig på allt grus under veckan! Våren är väl inte den bästa årstiden för oss hundägare... Mycke grus som dras in...

Den här veckan hoppas jag går fort som bara den! Den ska svischa förbi så man inte ens hinner med att reflektera över den! För nästa helg blir en bra helg. Många helger framöver blir bra helger, men nästa den bästa på länge. Helgen därpå är det dags för första utomhustävlingen. Jag och bästa Elin ska campera ihop på hotell med hotellfrukost och inviga vårt gemensamma utställningstält vi köpte för nån månad sen! Ser verkligen framemot en tävlingssäsong med Elin! Kan inte bli bättre! =)

Så idag blev det både positivt och negativt i bloggen! Men det är ungefär så jag känner nuförtiden! Är egentligen hur glad och lycklig som helst men det finns mörka moln som skymmer solen emellanåt! Men molnen kommer att lätta och solen titta fram och då kommer allt bli underbart! =)

Njut av sista timmarna på helgen nu så återkommer jag! =)

Inga kommentarer: