torsdag 4 februari 2010

Resan bokad!

Nu har jag bokat min resa till Tyskland, till brorsan! Åker den 7:e april och landar på Arlanda den 11:e april. Men jag kommer ju så klart 21.50 på söndagkvällen och då går det inga tåg hem. Så jag ska sno en frinatt av mamma och bo på hotell från söndag till måndag och ta tåget hem på morgonen. Som tur är har jag timmar över i leksand på dansen så jag kan ställa in lektionen på morgonen. Men det ska bli himla kul att åka dit igen. Blir nog lite mer shopping då. Får hoppas man har lite pengar över till det! =)

Den 23 januari var Funky tio månader! Tänk va tiden går! Om två månader har hon fyllt hela ett år! Då äntligen kan jag ta tag i min löpning och inlines åkning igen! Så då ska stumpan få komma ut och springa lite! =) Längtar! 

Snön bara öser ner nu, lite smådrygt! Och jag som är sämst på att ta tag i skottning har fått värsta snövallen här utanför! Så jag lär ju ta tag i det! Men är det nån idé när det fortfarande snöar? Man får ju bara göra om det igen... Idag på promenaden fick man verkligen tänka till åt vilket håll man skulle gå för att inte behöva gå och blunda hela vägen! Nu får det sluta snöa och börja bli vår! Jag får ju möta våren i Tyskland iaf. Förra året var det jättefint väder där, och varmt! 

Nej nu lär jag sticka till dansstudion och göra lite dans till ikväll och imorgon! Jobb, jobb, jobb! 

Bye! 

Inga kommentarer: