onsdag 27 november 2013

Renovering

Ja då var det dags att renovera bloggen igen. Blev lite ändring på rubriken och bilderna. Tog bort Pontiis namn i rubriken. Men jag behåller adressen till bloggen. Var ju ändå när jag hade han som jag startade bloggen. Så jag förmår mig inte ändra det. Nån gång kanske. Men inte nu. Och bilden på han måste vara kvar. Min första och älskade hund kan jag inte ta bort. Så det kommer väl se ut som jag har tre hundar... men icke! Tragiskt nog! Saknar den hunden så det gör ONT! Usch, nu blev man alldeles tårögd igen. Kommer aldrig finnas en hund som han! Älskade, finaste Pontii! Man önskar ju att man kunde ha fått ha ett tag till tillsammans...

Har fortfarande inte fått nått tillstånd än att hämta Jive. Men jag hoppas att det kommer idag! Vill verkligen att jag ska kunna åka helgen! Har fått nya kort på han och jag vill inte att han ska växa nå mer innan jag hämtar han! Vill verkligen ha den där valptiden innan dom växer till sig och bara ser roliga ut ett tag! =) Jag vill ha den lilla tjockisen med massa päls! =)

Så håll tummarna för mig nu! =)

Hojt! =)

Inga kommentarer: