torsdag 18 juli 2013

Numera husägare!

Klockan 08.00 imorse var jag hos mäklaren och träffade säljarna och gick igenom kontraktet! Så nu är det klart! Jag är numera HUSÄGARE! Känns så overkligt! Man vill ju bara sätta igång och packa nu och flytta över sakerna och flytta in! Men jag måste tyvärr vänta till den 30 augusti! Men ja ja, man får ha lite tålamod... Måste ju packa ihop här och kanske få lägenheten såld inom en snar framtid så man inte står med två kostnader en månad eller två. Men lägenheten kommer nog komma upp på hemnet närsomhelst. Det blir fotografering imorgon, sen ska den läggas ut. Få se om jag får några intressenter. Men det borde jag väl! Håller tummarna att det blir många som vill buda så jag får lite reparationspengar över till huset. Ett staket ska byggas, (troligtvis om en eller två veckor) en uteplats, klinkers i förrådet, klinkers nedanför öppna spisen med insats samt troligtvis en ny soffa... Ja just ja, tvättmaskin och torktumlare ska införskaffas också... Jisses, kommer att dra iväg lite det här! Men så är det antar jag när man vill nått! Får väl ta det viktigaste först! 

Nej nu lär jag väl städa upp lite om jag ska få nå fina kort av lägenheten! 

Hojt! =)




Inga kommentarer: