tisdag 9 juli 2013

I rullning...

Går och är nervös som fan nu... Om allt går som jag vill så är jag snart husägare! Vilken skrämmande tanke men ändå otroligt skön känsla! Trivs som fan i min lägenhet men ett hus är en helt annan sak. Huset är verkligen helt perfekt för mig, var där idag och tittade igen. Och det känns bara såååå bra! Men nu är det bara att vänta... Och vänta är väl inte min starka sida när jag vill nått... Shit va otålig jag var när jag skulle hämta både Funky och Pontii. Och både hus och köpa hund är en jädra omställning i livet!

Har redan börjat planera vad jag vill göra med huset. Hur jag ska möblera mm... Bygga uteplats, samt staket runt gården... Men man får jag inte planera och drömma för mycket, för drömmen kan ju gå i kras! Men det som är skönt ändå är att jag älskar min lägenhet, så bo kvar här är inte hela världen! Men ändå....

Återkommer senare med besked hur det går!

Hojt!

Inga kommentarer: