lördag 23 mars 2013

Funky 4 år! =)

Ja idag blir min lilla prinsessa fyra år! Och hon är ju lika söt nu som då! Inte sant! =) Har fortfarande svårt att förstå att jag hämtade henne i Danmark för snart fyra år sen! Världens ljuvligaste varelse! Och vi har många år kvar tillsammans! Underbart! Oj vad vi ska tävla och ha roligt ihop! Så puss på dig mina söta! Idag ska du få nått gott! Det lovar jag dig! (Hoppas också mommo och moffa ger dig nåt gott också då matte ska ut och svänga sina lurviga på krogen!)


Från nått roligt till nått tråkigt... Har glömt att blogga om det. Men i måndags (18 mars) fick Pontii ett EP anfall igen. Och denna gång var det bara 3 månader emellan. Var i början på december han fick sitt förra! Även denna gång fick jag ge han stesolid så att kramperna skulle avta. Gillar inte att se han sån, det gör så ont i hjärtat. Jag hoppas verkligen att det inte kommer tätare nu. För jag gillar inte riktigt tanken på att han ska medicineras, med tanke på att det finns bieffekter som påverkar lever och njurar... Så det återstår att se vad som händer framöver!



Nej nu lär jag fixa lite hemma! Utgång ikväll med tjejerna i dansgruppen! Mat på Broken Dreams sen ut på krogen och dansa järnet! Ska bli skitskoj! Så nu måste jag dammsuga och städa upp lite. Martina sover kvar efter krogen så man måste ju ha lite städat iaf! =)

Hojt!

Inga kommentarer: