tisdag 13 mars 2012

Träningsmotivationen = noll...

Tror att det var innan nyår som jag kände riktig träningslust senast... Inte bra! Vet inte vad som hänt. Jag som annars älskar att träna. Men nu i över 2 månader har jag inte alls känt för att träna.

Men idag tog jag tag i löpningen. Begav mig ut i vårens mest blåsiga dag... Kanske inte en toppendag att försöka hitta motivationen på... Men jag tog mig runt min 6 km runda, i motvind och håll efter 3 km. Men jag tog mig igenom som sagt. Men tiden ska jag inte ens prata om... Katastrof... Om jag jämför mig med med förra våren så är det riktigt illa, men det är väl bara att jobba på så borde jag vara tillbaka igen snart...

Gå på pass på gymmet ska jag också hitta motivation till. Jag har saknat det, men som sagt lusten har inte funnits där... Av nån anledning har soffan varit mer lockande... INTE likt mig!

Så nu är det bara att ta sig i kragen och börja jobba igen! Ska springa tjejruset med Elin i maj, så jag lär lägga på ett kol om jag ska få nån bra tid som jag kan känna mig nöjd med!

Hej hopp! =)

Inga kommentarer: