torsdag 1 mars 2012

Solen!

Idag blev det en lång promenad i solen med bästa Anna! Vi tog en tur till Djura och svängde av mot Västerfors. Där tog vi en liten fruktpaus och njöt av solen lite. Fortsatte vidare till Nordbäck och avslutade promenaden vid sloggboden vid flottbron! Det intogs macka och varm choklad, precis som det ska vara när man är ute på utflykt! Vet inte hur länge vi satt vid sloggboden egentligen. Men vi var ute mellan 10.30 och 15.00. Lena kom också förbi och njöt av solen med oss! Blev verkligen en toppendag! Funky tackade och avslutade dagen med att rulla sig i nån slags skit. Så hon fick hoppa in i duschen när vi kom hem. Så nu luktar hon jordgubb! Mycke bättre för min näsa, men hon tycker hon att hon luktar illa nu! Ha ha!

Imorgon ska jag faktiskt försöka få nått gjort. I tisdags fick jag iaf undan lite tvätt och städade lilla rummet som har fungerat som ett förrådsrum sen jag gjorde om vardagsrummet. Känner att jag har lite mer att rensa med... få se om orken infinner sig! Sen återstår bara två dagar av lovet! Shit va fort det går! Men det är bara fem veckor däremellan sen är det lov igen! Sen är det bara en härlig månad kvar tills man slutar! Nice!

Lite bilder från idag!




Inga kommentarer: