måndag 31 oktober 2011

TRÄNAAAAA!

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Så skönt! Håller tummarna att det håller i sig och att förkylningarna håller sig långt borta från mig!

Igår var jag på första passet på nya gymmet i Djurås, "På G". Det blev spinning. Så himla skönt! Fast idag när jag hade bokat in spinning/box så kände jag att två dagar på cykeln inte var det bästa... hm... Men det gjorde inget, det gav med sig efter ett tag. Domna väl antagligen bort... haha...

Imorrn ska jag på Core, men sen resten av veckan finns det inte nå mer tid att gå där. Men nästa vecka ska jag försöka gå på pass och träna på gymmet. Om det inte finns pass som passar mina tider så blir det gymmet, plus löpträning!

Onsdag och torsdag ska Julia har streetdance workshops så då kommer jag att dansa hela dagarna, och sen på fredag ska jag till Rättvik och ställa iordning för tävling i helgen. Sen spenderar jag hela helgen i Rättvik. Sen var det höstlovet över... vart tog det vägen? Det är måndag idag och jag känner redan att lovet är över.... hm... Inte hinner jag träna nå hund innan dess heller. Så det får gå som det går i helgen antar jag...

Nej nu ska jag fortsätta min softkväll här... Hundarna sussar och sover så gött så man blir ju nästan sugen att slänga sig i sängen jag med... =)

Ha de gött! =)


Inga kommentarer: