fredag 15 juli 2011

Iväg igen då!

Imorgon drar jag iväg igen. Nu bär det av till Borås och ska tävla. Denna gång får Pontii haka på, för vi ska bara tävla två dagar och sen åker vi till Varberg och umgås med Madde och Göran. Blir två lediga dagar där vi ska besöka Ullared och Liseberg! Kommer att bli himla kul! Så varannan vecka nu så har jag varit borta. Först Zakynthos, sen tävling och danslägar och nu tävling och lite annat smått och gott! Hi hi!

Det här med internet håller på att göra mig tokig nu! Jag vet inte om jag ska behålla 3:s mobila eller om jag ska kolla runt om jag kan få ett annat mobilt med bättre täckning så man får upp hastigheten lite! Och det är ju svårt att veta om just DET företaget funkar här bara för att det funkar bra nån annanstans! Men just nu hinner jag inte greja med det, utan får ta tag i det när jag kommer hem!

Regnet öser ner och jag har glott på film och sovit en skvätt. Funky låg tryckt mot mig och sov på min arm... det är LÖÖÖÖV! =) Var ute och sprang 7 km imorse också, gick himla trögt... Tror att jag inte är riktigt ok i kroppen! Få se hur det blir i framtiden om det ger sig eller bryter ut riktigt! Hoppas inte det dårå, när jag ska iväg på lite roligheter!

Hoj!

Inga kommentarer: