onsdag 2 april 2014

Förändringens tider!

Återigen ska jag göra ett helhjärtat försök att ändra min livsstil! Äta nyttigare och oftare och träna mer! Har gått en vecka sen mitt beslut och jag känner mig redan piggare! Lättare vet jag inte än, men definitivt piggare och mer alert! Har börjat boka in mig på pass så jag inte kan smita undan med att det är fullt på passen, utan bokar i förväg. Har bokat in 3-4 pass nästa vecka... Kommer helt ärligt inte ihåg hur jag gjorde om det blev tre eller fyra! Men iaf! Det blir med störst sannolikhet av om jag bokar in i förväg. Pinsamt att boka av liksom! Har inte ätit popcorn och godis på en vecka! Och ni som känner mig vet hur beroende jag är av popcorn! Hur ska detta gå! Och sötsuget vill jag bli av med. Att kunna äta bara lite nån gång ibland och inte känna detta sockersug nästan varje dag! Helt sjukt va det vita söta knarket gör med oss!

Nej nu är min lunch slut, dags att återgå till jobbet!

Hej hopp! =)

Inga kommentarer: