söndag 25 november 2012

Hemsida

Har nu skapat en hemsida för hundarna som jag faktiskt gillar. Har försökt med olika hemsidesidor men aldrig varit riktigt nöjd. Men nu tror jag att jag är det. Så nu blir det att jobba vidare med den och föra in resultat mm. Den blogg som finns där kommer troligtvis vara lite mer hundrelaterad. Men för det kommer inte den här bloggen innehålla mindre hund...

Adressen är:
www.anserin.minhundsida.se

Till vardags då? Jo, ännu en förkylning har dykt som ett brev på posten. Undra om jag har världens sämsta imunförsvar? Verkar nästan så! Förut blev jag nästan aldrig sjuk. Lite snuvig på sin höjd. Men numera har jag långdragna förkylningar utan feber, vilket resulterar i att jag får dras med snuvan längre än nödvändigt! Drygt! Men jag hoppas att den här förkylningen ger sig fortare än fortast... Har hållit i en vecka nu! Jag vill träna!!!

Om två veckor är det dags för dansshowen! Längtar! Ska bli så roligt! Sen är det vila som gäller fram till vecka tre, då är det dags för ny kreativitet igen! Få se hur allt går nu. Har ju ett knä som krånglar... Var på magnetröntgen i onsdags, får förhoppningsvis svar på det på måndag! Vill nästan att det är minisken så att det går att göra nått åt. För är det "vila" som gäller är jag ganska körd... Eller sjukskrivning iaf. Men jag tror ju att problemen kommer tillbaka så fort jag börjar dansa igen. Så en operation är det bästa utvägen!

Brorsan och Millan har dragit till Thailand, och jag är inte ett dugg avundsjuk! Nääää inte alls! Vill också åka iväg och bara sola och bada och ha det gött! Men jag får väl vänta som alltid... Pengar och tid är inte på min sida om man säger så.

Nej nu lär jag dra iväg till affärn och handla så jag kan laga lite mat och sen troligtvis dra iväg till Rättvik så den lilla svart/vita saken får köra ur sig lite! Gammelgubben har en gammal sträckning som spökar så han bör vara lugn ett tag. Så för han blir det nog bara lydnad idag. Men han brukar inte tacka nej till ett sånt pass! =)

Hojt!

Inga kommentarer: