söndag 8 januari 2012

Nu kör vi! =)

Imorgon sätter renoveringen igång. Idag har jag spenderat min tid till att rensa vardagsrum/kök. Så nu är det mer eller mindre tomt. Alla möbler står i mitten med plast över sig! Nu är det bara att invänta målaren som kommer imorrn eftermiddag! Så numera spenderar jag min tid i sovrummet. Har ställt in tv:n där. Skämmas för att erkänna det, men bara tanken att vara utan tv dessa dagar när vardagsrummet får en make-over gav mig panik! Jag är beroende av tv, så är det bara! Jag vet att många säger att dom nästan inte alls kollar på tv, att man lika väl kan vara utan. Men inte jag inte. No no! Så den bar jag in idag och kopplade in på en gång! Så nu ligger jag i sängen med beroende nr 2 i knät. Datorn! Hundarna tycker nog att detta är himla skumt... Att spendera kvällen innan läggdags i sovrummet. Men dom vänjer sig nog!

Nej nu blir det lite sänghäng! Jobb imorrn! Nu är lovet över, nu börjar allvaret igen! Bara att snöra på sig dansskorna och gympakläderna och jobba aset av sig! Ha ha!

Hojt!

Inga kommentarer: