fredag 16 september 2011

Måste bara säga...

JÄKLARNS VA BRA FUNKY GICK IDAG! =)

Stack iväg imorse och tränade lite agility efter morgonpromenaden. Och hon gick som en dröm! Och idag märkte jag verkligen HUR BRA hon kan gå om jag verkligen är tydlig och visar rätt! För det gick så bra! Så himla glad för det!

Vi testade också om hon kunde gå in i slalomen när jag stod framför. Skickade henne på två hinder och ett däck som stod på raksträcka, slalomet stod bredvid mig. Hon tog alla tre hinder utan att ens blinka och när jag ropade ifrån andra hindret att hon skulle ta slalomet så svängde hon bara upp och gick in klockrent! Jag höll på att tappa hakan! Vi har aldrig tränat på det och hon gör det vid första försöket! Det är MIN TJEJ DET!

Nej nu lär jag sluta, väntar på Elin, det blir lite pizza, godis och en film till kvällen! Härligt!

Ska fortsätta njuta av denna dag och träna lite mer agility imorrn med Klara och Elin. Ska bli supertrevligt!

Ha en skön helg! Kraaaam!

Inga kommentarer: